Apotheek Klijsen kiest kleur

Een nieuw logo, nieuwe kleuren én een nieuw interieur voor Apotheek Klijsen in Tilburg. Keuzes die een zelfstandige apotheker naar eigen wens en inzicht kan maken. Apothekers Meysam Mohammadi en Sarmad Safi voegden de daad bij het woord en tonen trots de nieuwe uitstraling van hun apotheek.

Zorg en vertrouwen

Een esculaap die zich in één sierlijke beweging in de vijzel krult. Dat is het nieuwe logo, met twee in elkaar overvloeiende blauwtinten. Kleuren die zorg en vertrouwen symboliseren. “Het logo en de kleuren brengen het gevoel van onze apotheek tot uiting”, duidt Meysam. Met hulp van reclamebedrijf MH Roadstyling uit Sittard bepaalden de apothekers grotendeels zelf de vormgeving.

Sfeervolle apotheek

“Dankzij de steun van VNA konden we niet alleen de signing op de gevel en de bezorgauto’s aanpassen, maar ook het interieur van de apotheek flink aanpakken”, vertelt Sarmad. Een strakke tegelvloer, ruime balies met grote lampenkappen en de sfeervol verlichte fotowand geven de apotheek een huiselijke uitstraling. Meysam: “We doen er alles aan om onze klanten op hun gemak te stellen. De nieuwe uitstraling draagt daar zeker aan bij”.

Fotocollage van nieuw design van Apotheek Klijsen te Tilburg

In de komende uitgave van ons magazine VNA Actueel, die in najaar 2020 verschijnt, komt een uitgebreider artikel over de nieuwe stijl van Apotheek Klijsen.